Pages

BeautyMesish

Salam əziz STARDOLL sevənləri.STARDOLL dünyadakı ən gözəl moda və əyləncəli vaxt keçirmək Həmçinin mənim haqqımda worldfridens.blogspot.com www.juicystardollstuff.blogspot.com bloglarında melumat ala bilersiniz.Onu deyim ki hər bir uğyun arxasında səbr dayanır.Sizdə iradəli və səbrli olun.Bir gün bax beleə olmaq üçün dizayn edilmiş bir saytdır.Bu saytda siz hər şeylə marağlana bilərsiniz.Mən bu oyuna bir rəfiqəmin məsləhəti ilə  üzv oldum.STARDOLL`dakı adım BeautyMesish`dir.Bu sayta 2013 cü ilin 25 mayında üzv olmuşam.O gündən bəri bu oyuna başlamışam və həyatımın ən gözəl günləriniz və zamanlarını,yaxşı dostları və təbii ki düşmaənlərimidə tanımışsam.Bu oyun ilk vaxtlar daha çox marağlı və həyəcanlı idi.Zaman geçdikcə oyunun marağı azalır,amma buda normaldır.Məndə ilk başlarda normal sadə bir üyə idim,zaman keçdikcə medollumu deyişib daha gözəl bəzədim,yeni kombinlər və s nəticəsində STARDOLl`da məhşurlaşdım.Bunu da sizə borcluyam.Hamınıza çox təçəkkur edirəm-mıni layiqincə oyladığınız üçün.Nəhayət 2013 cü ildə National Cover Girl seçildim.Bu mənim ən böyük uğurlarımdan biri oldu.Hal-hazırda superstaram və sizdən xahiş edirəm ki mendən sc ya saç və ya digər şeyləri istıməyin.Çünki mən kimsəyə fərq qoymuram.Hər hansı birinizə versəm,digərləridə tələb edəcəkdir.Haqqımda FAKE hesablara inanmayı.Mənim bir tək Beautymesish və BeautyMesish2 hesabım vardır.Haqqımda həmçinin başqa xarici bloglarda məlumat ala bilərsiniz.Bunlardan