Pages

Məşhurlar-1

Salam canlarım.Sizi Stardoll dünyasının ən gözəl və ən məhşurları ilə tanış edəcəm.Gəlin tanış olaq!!!



Bu qız isə mənim ən yaxın və sevimli dostlarımdandır.Mən onu çox istəyirəm.Onun adı MissMeryLu2000m-dir.Stardollda onun səviyyəsi çox yüksəkdir-101 leveldir.Bir çox interior, fashion, jewerly ödülləri var.Həmçinin o Covergirl və podyum kraliçəsi olub!!!
Sizdə onun bloqu ilə tanış olun-www.worldfridens.blogspot.com






Stardoll`un başqa bir məhşuruda ILOVECRISTIANA dır.O,çox,çox gözədir.Xüsusilə də tasarladığı saçları ilə.Bir çox saç kupası var.Həqiqətəndə çox layiqdir.Mən onun saçlarına bayılıram.Mən onun böyuk bir heyranıyam.







Fifash88 çox gözəl və məhşurdur.Əslinə baxsaz mən onun da heyranıyam.O çox gözəl paltarlar və saçlar tasarlayır.








Qardaş ölkədən olan bir dostumda Elfincovergirl`dır.O da çox məhşurdur.Adı Elif dir.onu da ziyaret edin və sizdə şahid olun inun tasarladığı
saçlara!!!







Mən də özümü onların sırasında görmək istəyirəm.Əlbəttdəki sizin dəstəyinizlə!!!

Yazan:BeautyMesish
Writer:BeautyMesish